kembali...

assalamualaikum wbt
aku kini kembali bergelar penuntut maktab iPGm kampUs ipoh
minggu pertama untuk sem kali ni agak sibuk
+ kelas yg bwu siap, jawuh terpisah dr owang laen
terasing ja rasa
cuaca lak kt cni x menentu
pg panas, ptg2 skit hujan
mlm, kdg2 hujan
kdg2 x..
pada hr isnin hr tu, bersamaan juga dgn 4 Januari 2010
juga merupakan besday kwn bek aku, PEAH
SLAMAT ARI JADI AKU UCAP KT NG BUAT KALI KEDUA MELALUI BLOG
hari first, xstat lgi kelas
ada taklimat mende ntah
~~B.O.R.I.N.G~~
spanjang ari ada taklimat
ptg tu lak, ader prjumpaan dgn tutor kelas msing2
waktu ni lah berlaku nya kjadian yg memalukan giler bg aku
huhu
insiden ini berlaku di library mktb..
aku duduk di meja yg berlainan dgn tutor aku
by the end of the discussion moment,
tutor aku tnya la smthng kt sowang2
aku da nebes
dalam kpala otak aku,
miss ni tnye ape eh?
bila tiba giliran aku,
aku pon ckp la
"amalina"
then tutor aku ckp la
"sy tawu lar nama awak amalina, sy tnya awk ada apa2 soalan lgi x?"
kuang3...
agak kemaluan di situ yaaa
malu nyaaaaaaaaaaaaaaaaa
then feezy lak ckp, "kantoi berangan"
huhuhuhu... perlu k feezy k0 ckp cmtu kt aku??
malu gilerrr
disebabkn malu tahap cipan, aku pon kuar lar libry lasttt skali
ada sdikit sejarah di situ
ari selasa bwu stat kelas
pg2 km ada PJA
short form utk apa aku pon xta0
xpa la
mula2 p la kt kelas,
tgok2 kelas tu buat kt padang
aiyarkk
lambat lak tu
xpasai ja kena denda
jeng3
kali ni bukan aku sowang,
stu kelas
so x rsa apa2 pon..
setelah melakukan senaman yg power tu
mula adegan tercari-cari kelas sniri
main tibai ja kelas mana msa ari tu
bes gila,
kelas kecik
ekon dua
kipas dua
pergh, nikmat gila
next tyme, leh bwk bantal, slimut mai kelas
haha
xtbt pas jumper kelas tu adalah melantik ajk
yg dijalankn oleh k.U kelas sniri, x laen x bukan, eyka kong
membe baik tu
bangga toi
well, aku pegang subjek LDV
which stands for Language Development
sbjek yg agak susah since lecturer SELALU sgt x masok kelas n mengajar
bukan dya ajar sgt pon
km yg kena present
tu je la
xlama kmudian, MR Fred lak msuk
ajar Social Studies
ingatkn ari first kelas
xdak la nk blajaq
tgok2, dya dh stat dh kelas
aiyark
xpa la..
stu2 nya subjek yg km blajaq ari tu
patotnya kelas stat pkul 10.30 smpai 12.30
tp sbab km kol n inform dy lmbt, pkul 11.30
dya abeskn kelas pkul 1.30
aku da lar ngntok
naseb bek view kt sblah klas tu cantek
aku ushar view luar je
xfokus sgt pon
*ini k azam tahun bwu?.. Isk..isk...*
penatnyaaaaaaaaaaaaaa...
ptg tu kelas kt lbry
jawuh kena jalan
xpasal2 kpala aku saket gila
berdenyut2
i was lucky bcoz miss jenny got meeting that time
so she asked us to stay over at lbry until the end of the class
dgn kpala berdenyut2 neh
kelas x abes g, aku dh blah balek bilik
tido ja ubat dya
huhu
esoknya plak,
bertuka kelas
dgn whiteboard xdak
cma ada skrin ja
huhu
meja nak tlis pon xdak
tu lar keadaan yg tepaksa km alami slama minggu neh
blaja tnpa meja
mencabar gila
smpai la ari jmaat
ari jmaat ritu, which is kemarin
lecturer x masok
bes sgtttttt
so, lepak kt lbry ja
da lar abes kelas awal since Mr Fred x msok
yeahh3
pg td ada gotong royong sket kt surau
sonok
pas gotong royong, dpt mkn ramai2
bes2
yg plg penting, dpat jmpak 'abg' yerrrrr
sejuk mata memandang bla tgok dya
wahahahahaha
stakat tu ja post ntuk kali ni
p/s: utk TEsLian, gud Luck in Mock xam which is just around the corner!!!! hwaitingg!!

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(