bad day...

assalamualaikum wbt...

sowi sgt2 sbb lmbt update blog

x berkesempatan..

maaf ya.

kemaren mrupakan bad day bgi aku

knpa? wat happen?

ni yg nk citer neh.

meh dok dekat2

ari jumaat...

gi kelas kt blok chmpka tue,

then, pas kelas, mdm hasni ckp

kene kemas balek sbb ari isnin nie der owang nk wat xam

pas kelas je, sumer owang blah gitu jer

xper la, sbb x nak burukkn nma kelas

kitowang pon kemas la bilik tu

siap sapu bersih2 lgi

sonok tol tgok klas tu pas wat keje..

hehe..

dsbbkn hnya 3 owang je yg settlekn kelas tu

jadik, mse yg diamek, bnyk la skit

abes kemas pas zohor

then balek la bilik...

smpai jer kt bilik, rehat

penat ooooo

terbongkok2 mnyapu kelas tu

cm orang tua jaa

pastu nk gi lbry lakk

nk carik sources ntuk esaimen ssiL

n alhamdulillah

dpat gakk

then plan nk balek

tp, haus lar plak

so, singgah koperasi jap

beli smpai 3 btol air

mlampaunyer haus

da smpai thap dehydrate daaa

haha

berat beg laptop neyh...

usung saja gi bilik

da smpai kt blok ushar kt ats

ader aper kt atas yerk kwn2?

blik aku daaa...

fuhhh... tinggi tuh

xpe2 sabo2...

naek la tangga2 yg smmangnya banyak tue..

kurus aku mcm ney..

da lar x smpat lunch..

smpai je bilik, rilek2 dlu

then rummet suwoh isi borang kuning yg der kt pntu bilik tuh

dsbbkn da der gmba, smangat lar nk gi isi borang tu

da nk lekat gmba,

amek gam

picit punya picit, x kuar plakk

mse tu tgh wat keje ats katil

then picit lgi gam tu

nk ta0 x

huhu

ni lar yg dikatekan bad day neh

cover gam tu terbukak,

n abes gam tumpah ats katill

waaaaaa.....

daku amatla penattttt

abes tumpah ats katil, ats sluar skali...

aku pon gi lar tuka baju sumer skali...

disebabkn rimas tgok gam2 tu

tukar lar cadar

sep bek bwk dua cadar

pas tuka cadar tu

rummet ajk mkn megi

gi lar masak air

pas air masak tu

tyme nk bukak perencah megi

tumpah ats baju n lantai

lgi skaly

ni yg nak nanges neh

huhuhuhuh

cengeng betoii

aku mmg cengeng

so what?...

huhuh

dugaan betol

pas mkn megi tu, bkn mkn abes pon

sja jer nk alas perot sbb mmg x mkn pape pon dr pgi..

dasat kn?

perot aku smaken bagos skarang ney

dya da smake malas nk mkn

n dya jarang2 skali bergendang gendut tali kecapi mintak diisikan dgn mknan

sayang cik perot ney

haha....

mlm tu ttba jadik xtra rajen

basuh baju

lalalalala~~~~

mcm x der esaimen je kan?

sbnarnye ader

tp otw nk siap

mmbe dtg bilik

eyka lar tu.. x laen x bukan

nk print...

smbang2, mlalut sbntar

dtg sowang lgi

tnyer sal k.zue

ak ckp la k.zue x balek gi dari jusco

then, dya msok gitu jer lam bilik aku

haha

kwn ak ni mmg lawak giler

dya mmg slumber

aku first2 terpinga gk la

tp, disebabkn da biasa

aku wat bodoh jer

then boleyh dya gi kt tingkap bilik aku tu

pnggei kwn aku yg len, yg duduk bilik setentang,

kat blok sebelah

mmg gila r

haha

pstu besembang, mkn kuey raya pa sumer

yela, ttamu dtg kn

kena layan~~

adab tu

disebabkn kmi nie mmg geng2 yg suka bt lawak

mmg cm nk pecah perot r gelak2 mlm tu

lagha betoii

abeh ilmu aku terbangg

tiiidaaak

tp nk wat cmner kn

akhirnya k.zue yg amat la disayangi tu pon pulang

bersama tomm yammm

waaaaaa

betambah2 sayang aku kt akak ney

mmg baek siott

aku da anggap dya cm akak sniri

sbb aku x der kakak

tnya lar beliau betapa manjanya aku ngn dyaa

haha

nak mnja ngn sapa gi

mak aku xder cni wehh

huhu

mlm aku terbuang dgn begitu sahaja...

n dat's all

walopon aku diuji dgn ujian yg aku rsa xsehebat org laen

tp aku tetap bersyukur sbb at least, allah mseh tunjuk dya syg aku

p/s: aku x sehat tyme tu

dua nikmat yg diberi allah tp sering manusia lupa ialah nikmat masa lapang n sihat

so, bersyukurlah jika anda maseh sihat ya n mmpunyai baaaanyaaaakk masa lapang ya...

jelesz ney

x cukup maser

tp, mengapa aku maseh berkesempatan utk menghapdet blog?

haha.. nk wat keje lar ney..

sekian sja ntuk entry kali ney

assalamualaikum

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(