bila cakap sal kahwin ngn mak....

i am back again,except for i am now at my auntie's house at Bukit Beruntung.  well, the hot topic i was just discussing with my mom, dad, auntie and grandmother is marriage. i said, i want to get married early. i want to avoid being sent to sabah and sarawak. that's my only reason. b, take note k. 

but, my mom seriously opposed me. haha.. pergh, memang aku tak leh berbincang dengan mak aku. pandangan berbeza. and bila cakap calon orang sabah, mesti dia melenting. nasib la calon bukan orang sabah. so, kira ok skit la kan. cuma, nak kahwin awal ja mak macam tak bagi. las-las makcik and wan cakap "kalau dia nak kahwin, bagi je." and my mom terdiam. teehee.. 

pastu ayah pulak masuk campur. dia cakap, tak pa, kalau nak posting nanti, dia ada member kt BPG boleh tolong. ahaks. lagi-lagilah aku rasa awesome giler. lau camtu, tak kisah la kahwin cepat ke awal kan? 

eh, mesti lah kisah... :') 

tapi, aku jer tak der selera nak kahwin lagi buat masa sekarang. saja jer nak ngusik mak aku. bila lagi nak bertekak ngan mak kan ? 

pandai-pandai lah bakal menantu nak amik hati mak i nanti. haha.. 

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(