cerita dahulu kala dan pesanan buat dia

assalamualaikum..

fuh.. fuh... penuh sawang ! berhabuk betoi tempat neh, punya lama x hapdet. kebizian melanda. sekarang ada 6 esaimen, tapi satu da antaq. lega~~

keja yang sememangnya ada sangatlah banyak, ditambah pulak dengan keja-keja blok. lagi r.. penat-penatt ! tapi, sabar ja la. bukan leh tolak camtu ja betul x? *betul2*

aritu teman eqa g mayfair, aduhh, lama gila kot menunggu dia.. yang ekot skali time tu, kyron n lin. kitowang lah yang tercangak kt mayfair tu menunggu eqa. sangatlah hampeh sebab bosan. majalah yang ada pon bahasa cina punya. stakat tengok gambaq boleh la. nak baca, x reti.

di saat kebosanan tu lah, me n kyron men2 henpon. oh, henpon ku sgt lah berguna tika ini. jom amek gambaq ! tapi, x sempat la nak uplod kt sni. da lewat, ti I letak yew~~

so, lepas tu, kitowang menuju ke JJ. niat di hati nak berbuka kt sana. mmg berbuka kat sana pon, kfc lak penuhh !! kitowang lambat skettttt ja~~ huhu.. tapi x pa, dapat gak makan camna pon. punya tebai muka me n kyron g mintak krusi n meja kt orang. hahaha.. kenangan2..

tyme tu, lin beli kasut, so dia letak la kasut tu bwh meja. alih2, masa nak balik, kami tertinggal kasut tu. dah patah balik, kasut tu pon L.E.S.A.P. kesian sgt2 kat lin. macam-macam dugaan jadik kat dia aritu. pastu, dia dengan geramnya, beli la eskrem.

pas sampai kat maktab, agak2 lam 10.30, *kini sudah pandai balek malam.* g bilik lin. dia ajak makan eskrem tu. dah agak lama kat sana, eqa, me n kyron pon beransur la pulang. masing-masing da leteh. dalam bilik tu makcik eqa asek buat lawak ja~~ lin yang stress terus hepi balik. bagus2..

lepas pada malam tu, da x engat apa jadik. balik tidoq kot. hehe.

isk, lately mulut ni asek nk makan ja~~ waaaaaaaaa,, apa nak jadik neh??

stok makanan kat bilik, seyes, banyak sgtt... chipster, mister potato, vono instant soup, milo 3-in-1, pudding kiwi, biskut crunchy oat, kropok ketam dan macam2 lagi. waaaaaaaaaaaa, maken naek la berat badan nmpaknya~~

xpa2, nati pas raya, meh kita kuruskan badan. waktu-waktu 'macam' ni, memang la asek nak makan ja. jangan pk bukan2, tak dak maksud tersirat sedalam lautan pon kat situ.

di sini, nak diucapkan, HAPPY BUFDAY to my dearest best friend forever (BFF) NORATIKAH BINTI NORDIN! da 19 ang weh ! tua dari aku.... smoga berbahagia selalu. bersabarlah dengan esaimen menggunung tu, aku dah besa da~ nanti, dapat free call tu, jangan dok wat lupa2 lak kat aku. alsan bz mmg x bleh trima !!!

ok, stakat tu ja entry utk kali ni... sekian

pesanan buat si dia: saya tak sombong, cuma saya memerlukan masa. ni memang masalah perempuan. x mudah dia nak lupakan kehilangan sesuatu yang berharga buat dirinya. tapi, saya harap awak bahagia bersama dia. erk, awak memang bahagia pon, kan? saya leh nampak. tahniah. moga kekal sampai ke jinjang pelamin n hingga ke anak cucu. amiin, saya akan doakan awak. memang bukan mudah utk lepaskan macam tu aje, tapi disebabkan saya dah agak benda ni akan terjadi, so, saya dah prepare awal2. saya tawu, awak memerlukan orang seperti dia, dan bukan saya. sebab, kitowang memang jawuh berbeza pon kan? tapi x pe, jangan isau. i'm okay now. time heals rite. saya memerlukan sedikit masa lagi. cuma, saya x dapat nak contact awak pon, sebab saya da janji ngn dia. saya janji saya x akan ganggu awk lagi n saya x semudah tu nak mungkir janji. awk milik dia sekarang. saya akur. so, happy always, n mnx maaf bnyk2 kalau ada wat salah. sori sebab x wish besday. pape pon, slamat menyambut ramadhan n selamat hari raya. maaf zahir n batin! :)

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(