pagi ! ohaiyo. n good morning.


assalamualaikum wbt.

awal sungguh nak post entry ni. ni sebabnya baru sudah sahur. sahur makan apa ye? hah, minum milo n biskut ikan yg comey tu~ kenyang la jugak. pagi-pagi ni mana ada selera nak makan, tak gitu? ke, korang pagi-pagi ni korang makan sama je jumlahnya dengan waktu berbuka td? haha ! terbaek ar kalau camtu.

sejak kebelakangan ni, saya amat susah untuk bangun sahur. T.T" tak tau lah kenapa, badan macam digam ja kat katil tu. *sebenaqnya, benda ni perkara normal.*

jadi, saya dengan muka tak malunya, meminta, kawan baik saya, terbaik mungkin, untuk mengejutkan saya untuk bersahur. ok, baru ja suruh dia kejutkan. dalam dua hari lepas. kawan baik saya ni tak banyak songeh. n baik hati. so dia pon kejotkan lah saya untuk sahur, sejak dua hari lepas. thanx tikah, u r my best friend forever !




tadi baca blog another best friend, husnul dia letak entry sal kawen. artikel tu sangatlah best. membuatkan orang len yang membaca pon rasa nak kawen. hahah. *aku lah tu* :P
ala, lambat lagi la.. kalau cakap kt mak nak kawen skarang, mesti kena lempang. mak akan cakap, "gatai sunggoh anak dara aku nih!!" calon tak dak, cakap nak kawen lakk! huhu. tak pa lah, menurut sepakat, mak n ayah nak tolong carikkan. erk, betoi ka neh? ok, saya masih belum sebulat suara dengan parent part tu. tapi pk balik, nak carik seniri, macam perigi carik timba la pulak kan? hish3, sapa la nak kata saya nih... sob.sob.sob.. *wat ayat sedih lakk..* haha, tak dak la, saja ja~~ tak bek oo mengeluh pagi-pagi camni. takpa, sampai jodoh t, kawen lah saya. jangan isau kalau tak dapat kad kawen, akan saya post kad kawen saya tu kat fesbuk or kat blog ni yer. heheh..

ok, stop cite sal kawen ! jom nak cite sal planning arini. arini, pas subuh nati, nak gi basuh baju. tengok-tengok, rajen tak saya? *basuh mesin*... :P isk, apa guna mesin kat blok ni kalau kita tak guna kan? betul tak? kan kan kan??? sapa setuju ngan saya sila angkat tangan. *suma stuju sebab suma guna washing machine, toi tak?* HAHA.. :D

Ok, pastu pagi ni, pukul 10 saya nak g GM. nak gi pebetulkan setting kat lappy saya nih. hish, entah apa la jadik ngan lappy saya ni. suke betol wat hal. takpe, demi awak, saya rela berkorban. hanya awaklah peneman waktu saya suka dan duka, betul tak sayang?*cakap dengan lappy* ok, mungkin saya dah tak betul pepagi nih......

lepas balik dari GM nanti, saya akan mengikut shiron untuk pergi ke rumah abangnya. nak tido sana utk satu malam. thanx tu shiron's bro sebab baik hati bgi kitowang pegi. alamak, baju tak kemas lagi !! takpe la, pas basuh baju t, kemas lah, banyak masa lgi kan~~

esaimen! shiron suruh bawak esaimen g umah abg die. maknanya, kena usung lappy ni la skali. tengok, g mana-mana je nak bawak lappy. awak memang syg saya selamanya, tu pon kalau saya tak tukar yang baru lah yer~ heheh..

erm, nak undur diri dulu lah, memandangkan da masuk waktu subuh pon.. japgi lewat lak basuh baju.. waaa, baru terpk, lau basuh baju, sape nak tolong angkatkan? hah, before g umah abg shiron, angkatlah! sempat kering kot.

sekian saja utk entry kali ni, wassalam..

p/s: selamat pagi semua~

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(