m.a.l.a.s.

assalamualaikum w.b.t.

oh, hari ni malas giler nak study. y??? bukak2 mata ja, rummet tak dak. huhhhh? mana rummet aku???

"keluaq kot" ni ja yg leh aku pkiaq.

dan, adalah stu kemestian setiap ari untuk mengadap laptop kesayangan nih...

punya dok ralit ngadap internet, kemalasan untuk berstudy telah menguasai jiwa. >.<"

apa patot aku buat?

mata pon berat semacam ja~

lusa dah ada paper, LDES. paper grammar !

n, reported speech x abeh kaji lgi. haishhh.. T.T

1 nov 2010 = paper l.des (grammar)

2 nov 2010 = paper LDV. (x tau nak study apa)

pastu

CUTI

cuti = studi K

sebab,

9 nov 2010, paper ES (literature lak)

10 nov 2010 paper SS (kajian sosial)

meh aku senaraikan benda apa yg nak kena baca utk paper es,

MACBETH !

TO KILL A MOCKINGBIRD

segala tok nenek poem n short stories waktu sem 1

>.<"

persoalannya, sempatkah? hahaha

SS lagiiii.. dengan nota bersepah merata alam..

exam, x penah rasa beban exam sampai lagu ni. T.T

sekarang,

tak rasa nak stadi grammar, sebab, dah muakkk.....

yerp3, aku dah muak blajaq grammar!!

kondisi yg sgt serius bila kepala otak ni pon bukan bagus sangat grammar.

petang yg mengantuk ni, nak stadi tkam (to kill a mockingbird)

n cuaca mcm nak hujan ja

camna nak pi padang polo ptg nih?

kata nak makan LAKSA?

huhuh..

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(