probs

assalamualaikum w.b.t.

aku ada satu soalan yang tak habih pikiaq. ampa tolong jawab sat.

kenapa ada lelaki awww??

post ni tak dak tuju kat sapa2, cuma kadang2 terlintas kat fikiran aku ja.

sebab, hari-hari aku dok nampak budak yg macam nih.

aku memang tak leh lupa la waktu first time tengok dia .....


*****

di suatu pagi, aku dengan member berjalan lah menuju ke tapak speaker's corner

lokasi nya, blok sri siantan
*jangan tanya aku napa nama dia sri siantan, aku hawin gak satgi*

dah dapat port yang baik nya utk mendengar la speakers2 junior ni

mata aku terpandang kat sowang laki nih...

ushar la, tunggu pa gi.

tengok muka, first impression aku :: machooooo gilaa budak nihh...

kali kedua aku tengok budak nih, dia berjalan

n, bayangkan aku kena hempap dengan batu yg turun dari langit macam dalam cita katun or komik mana2..

macam tu la aku rasa..

haishh,, muka dah macho kowt. kenapa la jalan lagu tuh?

ala2 model gitu, you know, catwalk !

*****

n sejak hari tu, aku rasa rugi betoii la

kenapa?

ampa tau tak, pompuan kat dunia ni dah la belunggok,

pastu yg kaum adam ni nak bwat pangai macam kaum hawa

apa kejadahnya suma tu? habaq mai kt ceq sat.

*****

baru-baru ni terjumpak lagi, kali ni dia pakai short paras lutut..

aku berdiri betoi-betoi blakang dia

n, nak cita, aku ternampak,

bukan aku saja2 dok ushar naa

bulu kaki lebat kowt.... dah memang cukup jantan dah aku tengok budak nih.

tapi spoil kat situ ar... dia aww

T.T''

n aku penah nampak, dia jalan nak gi kelas

pakai PAYUNG BEB. mungkin hujan kot.

eh3,, tak2...

aku tak kesah la laki pakai payung waktu hujan.

da kira normal.

tapi ni, PANAS kot.

tengah hari rembang tue.

siap pakai payung pink ber polka dot lgi.

apa perasaan anda bila jumpak lelaki macho tapi lembut camni

kepada yg perempuan, anda mesti memahami perasaan saya ::rugi OOooo laki wat pangai camni

oke, ni saja ja nak hapdet post.

btw, jawab sat soalan aku nih. pasepa laki banyak yg jadik lagu nih?


Comments

  1. awww.... kenapa ada pompuan tomboy?jwb soalan aku st.

    jwpn soalan ang: sbb dia bnyk kwn ngn pompuan kot. or dia xmimpi bsah g..hak3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(