another exceptional day.

hari ni nak duduk kat rumah ja. tak nak keluar pegi mana-mana. oh ya. lupa nak cakap semalam waktu gi Jusco jumpa sorang mamat ni, muka dia cam kevjumba! oh so cute. tapi kevjumba dengan bapa dia lagi kiut la. siapa kevjumba? tak kenal? haish korang ni... dia ni seorang artis kat you-tube. agak famous, tapi tak sefamous my ryan higa of course (nigahiga). hehe.. saling bertukar pandangan sebentar. :P oh, inilah bestnya jadi single sebenarnya. no one will feel jealous and forbid me doing anything like that. teehee

anyway, (tetiba speaking lak kan?), hari ni housemate aku nak buat sushi! oh yeah. anda suka sushi? aku no komen lah. *apa ja yang aku tak makan hah? pastu pulak shiron nak buat nasi ayam lagi. yey! woah, makan banyak lah aku hari ni. oke, hari ini mungkin an exceptional day jugak kan where everything is possible. i can sit down and doing nothing, and nobody's gonna tell me i can't. i know, it's awesome. i can also dance like people won't watch, cause i know, my housemates don't really care, i can sing very loud, i mean, VERY LOUD, and nobody in this house even care, unless they are sleeping of course. 

and today, i want to spend my time with my precious guitar and of course, ask mira to teach me. hehe

P/S: semalam mimpi pasal sum1. hahaha... weird dream. why would i call him when i'm totally scared... :) siapa orangnya? haha, cari aku dulu then tanya~ 

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(