sabar dan skype. tak dak kaetan !

sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar

word untuk aku hari ni~ 

sabar... 

sabar yeeeee.... 

siyes hari ni rasa cam tak berapa nak betol skit *tanya shiron* 

nasib ada pakcik nih dok teman aku kat skype. tapi reply lambat >.<

oh ya, untuk mengelakkan segala salah faham syak wasangka, pakcik ni bukanlah pakcik aku yang betul tapi saja ja aku letak nama panggilan dia kat sini pakcik supaya orang tak tau.

kenapa aku tak mau bagi orang tau? sebab aku tak mau orang mengata. kesian dia dan awek dia plus kesian kat aku jugak nanti. hehe

oh yeah pakcik. tunggu cheq sat na. nak pi smayang. pakcik pon pi la smyang dlu. 

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(