akhirnya

akhirnya.. yg dinantikan telah tiba
iaitu
elaun bulan doblas
yea!!!!
ehem2... berita gembira ini telah disampaikan oleh nur izzati salleh
juga seorang classmate skarang, schoolmate n also, rummet
ku rasakan dunia ini aku yg punya
aku amat bahagia
aku yg tidak kedekut untuk berkongsi kebahagiaan ini mencapai henfon ku yg teramat "klasik"
lalu menulis msg berbunyi, "elaun da masuk"...
kepada kwan2 ku yg terliurkn elaun bulan doblas itu
yes, itulah shidah, rose, k.nurul n eyka!
abes kedit aku 4sen...
hehehe...
ku turut berkongsi berita gumbira ini bersama aten gani, menerusi YAHOO MESSENGER
ku pM dy, dn dya nmpaknya
turut meraikan kegembiraan neh...
oh yeah
shopping mall, here i come
wait for me.. deng wo... kidari juseyo!
wo hui zhao dao ni
hahaha
ehem3... jutaan terima kasih sy ucapkn kepada h.e.p ipgm kampus ipoh kerana
memasukkan elaun km lebeh awl..
selamat bergembira kwn2...
p/s: berita ini dikhabarkn oleh zati or izzi or che ti.. kalu x benar, jgn salah kn aku.. haha.. slahkn diri sendiri sebab percaya... bukan xtawu izzi ni mcm mna.. harap maklum ya!! juga, duit dya mmg sedia ada bnyk, aku sendiri x pasti adakah dy dpt membezakn duit dy sblom n slpas msuk elaun.. wakakakaka...
*jgn marah naa...*
ELAUN DA MASOKK!! HOOORAYYY!

lgi stu, izzi ckp, kt umah dya suci.. dya x kan buat bnda2 tipu nie kt umah.. dya teramat BAEK DAN SOPAN + AYU apabila berada di rumahnya..

harap maklum

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(