my holiday work

hmmm....
memang cam skolah gak la.. cuti ja, x lepaih dr keja2 sampingan
aiseyy..
*sigh*
cuti kali ni, aku kena carik maklumat sal macbeth
ta0 ka apa tu macbeth?

ntah.. aku pon xta0~~

hahah.. sebab aku pon x carik lagi mklumat sal macbeth
tapi, yg aku ta0, macbeth ni merupakan hasil karya shakespeare
ni keja2 yg aku kena buat, siap ada lmn web agi
kena jwb soalan2 lam laman web ni..
malaih gila nk wat..
cuti msih panjang~~~
haha
TAPI
bukan tu ja keja yg aku kena wat..
ada lgi
kena jwb past year quest
gila susah
da lar kena pikiaq bnda yg x blajaq
ENGLISH STUDIES lak tu
LITERATURE
lemah toi.........
n
keja las
kena buat fail SSIL
subjek yg plg x dgemari tp terpaksa hadiri kelas
huhu
dulu ada satu lecturer ni
pompuan yg ajaq
tp, mebi sebab theeb n siva slalu dok gelak2 kt dya
dya pon mrajuk xmo ajaq dh
dya dgantikan ngn sowang lg lecturer
lecturer nie, ada satu power
kalu dya masok ja
suma owang mengantok
dya slalu kata, sora dya romantik, sebab tu kalo dya mengajaq ja,
suma owang mengantok
lgpon, kelas dya pkul 2.30 - 3.30
mmg la N.G.A.N.T.O.K.
ketas2 dya plak, aku letak kt fail mna ntah..
bersepah ketas2 dya
aku letak lam mcm2 file..
haha..
tu la, km kena sediakan stu file ntuk stiap subjek
xkan la nk bwk file2 tu stu hri
membebankan~~~~~
*alsan semata-mata*
ampa ta0 apa?.. huhu
so, ntuk memudahkn perjalanan,
aku pon letak lam stu file
tp, skarang da timbul stu msalah
cmna nak bezakan ketas2 nie ekot subjek??
*aku telah hilang ingtan sal bnda2 yg aku da blajaq slama nie*
waaaaaaaaaaaaaaaa, shidah, tlong aku
huhuhu
da lar sbnaqnya elaun xmasok lagi
che ti mmg r
jumpak ngn aku, siap la!!
*gerammm*
aku dok umah, xta0 nak watpa dah
keja dok ngadap lptop nie ja
n dgaq lgu
tu ja la keja aku cuti nie
sekiaaaaaaaaaaaannnnnn

Comments

  1. teringin nk baca blog hari ni. I clicked on the oldest post.then 'magically' found my name there!haha goddd..I miss our foundation years.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(