e.L.a.u.N.~~

elaun?...
bila la aku elaun bulan doblas aku nak msuk neh... kwn2 aku suma dok menunggu.
ada yg marah2.. sabaq ya shidah.. xlama lagi msok la tu..
meskipon aku cuba untuk menenangkan kwn aku yg mngamok2 pasal elaun tu,
aku pon, pada hakikatnya, sangat la mengidamkan elaun tu..
bila nak masuk??.. menurut kwn aina, elaun da masok..
tp, lain mktb, lain style, kan?
huhu..
apakan daya... memang x dapat nak wat apa2 pon bg elaun tu cepat msuk,
mlainkan, menunggu dgn penuh harapan..
harap2, elaun tu x masok lambat cuz aku nak gi shoppin'
sebelom balek ritu, suma 0wang gi shopping, aku ja xp
kenapa?
sebab aku x mau guna lgi duit elaun bln 11 ak
so, duit ak, memang la ada.
tp dalam bank..
bkn dlm tgn..
aku teramat lah berjimat pada minggu2 akhir
sampai x makan
adakah aku diet?.. h0h0h
diet?..
diet?..
diet?..
no.. no.. no...
*sambei menggelengkn kepala*
aku teramatlah berjimat
lgpon, aku dpt penyakit yg pelik
haha
sunburn, allergic n dermatitis
adakah penyakit2 tertulis di ats pelik bg kalian?
tp, ianya pelik bg aku
sbab, mengapa aku kena sunburn??
adakah kelas aku di tengah2 padang?
*x jugakk*
so, utk protection, lepas ni mmg kena bwk payung r nak p mana2 pon
panasss...
tutup topik sal sakit2... xsakit dah sekarang.. aku udah sembuh!!
elaun oh elaun
bila buleh jumper neh?
daku terlalu merindui kehadiranmuuuu
oh elaun ku...

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(