cuti oh cuti

ari ni udah ari jumaat..

besok ari sabtu

lusa ari ahad

tulat ari .....

besok kepada tulat ari .......

dan seterusnya

cepat betol msa berlalu

dan saya semakin merindui nyaa

jangan pergi tinggalkan aku

oh cutii..............

kapan lgi mau ketemu??

dan pabila kita bertemu, kau pasti membawa bersama

si dia..

siapa lgi kalu bukan cik esaimen

kehadiran cik esaimen amatlah memualkan telinga dan tekak aku

namun, apalah daya ku ini

dengan kudrat yang tidak seberapa ini,

aku tidak dapat menepis kehadirannya setiap kali kita bertemu, oh cuti

kau pasti akan merindui aku,

kerana aku sudah merindui mu meskipun kita masih bersama

menghitung hari

detik demi detik...
*lagu kah ini?*

setiap saat kita bersama pasti akan ku hargai

inilah detik berharga bagiku

utk bersama dgn mu

oh cuti,

aku rindu kam0ooooo !!!!!!!

dan

aku sungguh benci cik esaimen !!!!

wahai cik esaimen,

datanglah kepada ku berjuta sekalipon

aku akan buat xtahu sahaja

kerana, hanya mr. cuti di hatiku

sesungguhnya, kamu, cik esaimen,

tidak bisa menggantikan tempat mr. cuti

aku sangat chenta + sayang + lurve + suka sama mr. cuti

oh mr. cuti, i loveeeeee you soo muchh !!!

muahahahahaha....

ok, anda boleh pergi ke tandas sekarang utk meluahkn balek sgala tok nenek yg bru msok dlm perut anda.......... (= puke or vomit)

sekian....

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(