hari yg agak rilek tapi memenatkan !

assalamualaikum wbt. n salam sejahtera suma !

setelah sekian lama, barulah rasa nk mnulis balik

kebizian yg melanda diri menyebabkn saya xdpt nk menulis sekerap yg mungkin !

ehem.. ehem...

berbalik kepada entry...

hari ini patotnya rilek skit, tapii

wujud satu masalah di sebelah ptg

kelas mdm Hasni ditamatkan awal stu jam..

mdm berpesan, ptg stg ada briefing utk esaimen LDV

pkul 2.30

tapi, mengikut jadual hari ini, kelas patot berakhir pd pkul 2

agak kesian kpd unit J yg laen ya~~

saya pon direct balek bilik

nak rest kejapp

pastu msg la k.u kesayangan saya

saya : kelas ptg ni pkul brape?

K.U : 3

banyak masa lgi neh... rilek r dlu...

tp engat nk pegi koperasi

g awal larh...

nk beli plaster

kaki sblah kanan dh melecett..

so, saya pon pegi bilik k.zu which is located next door je..

sebab nak amek beg saya yg telah dya bawak pd hri sbtu n ahd lepas k kL

tg0k dya tengah bersiap n cakap

k.zue : kelas ptg ni pkul 2.30

saya : hah?... eyka ckp pkul 3

k.zue : k.zue bru dapat msg dr hanim. dya ckp pkul 2.30

sudahhhhh!!! parah neh..

nasep bek dh pakai tdung...

blasah je pe yg patot

n trus bjalan g kelas

saya dgn kwn sy, naim, dh bejalan agk ke depan sdikit

meninggalkan k.zue n mira n k.nurul di blakang

pstu dgr bunyi bising2

tg0k mira dh lari-lari anak

lantakk laa

bila k.zue n mira dh dpt kejar kitowang

dya pon ckp,

k.zue : en suhaimi ckp, kalu lg 5 mnt xsmpai, mrkah esaimen LDV 0!!!!!!

saya : oh sh**!!!!

kaki saya dah melecet neh...

dlm kpala otak pk esaimen je

penting tuh,

so, saya pon memula langkah berlari

dgn kaki melecet

berlari sekuat mungkin

smpai2... tg0k en suhaimi bt rilek ja

yg kitowang dh semput2
*bengang*

sab0 je la....

today's lesson : next time around, if u noe some updated information, please inform to the whole class !
*hate selfish people!*

tu lah kejadian yg menimpa diri ini pada hr ini

dugaan esok hari, masih menjadi misteri

btw, thanx to fattah sbb sudi tolong blikan sweets...

kalu x, kaki saya nie bertambah terok la jwbnya

kaki saya masih sakit !!!!! aduhhh.... :(

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(