rosak.. rosak.. rosakkkkk sudahhh...

rosak..

apa yg rosakk?

hmmmmm.....
*sigh*

laptop saya sudah rosakkkkk !!!!!!!

tiiiidaaaakkk...

bgaimana perkara ini boleh berlaku?

saya pon tidak tahu dan saya x pasti

laptop saya x bleh nk turn on !

perlukah benda ini terjadi di saat semangat saya berapi-api dan bergunung-gunung nak wat esaimen??

perlu kaah?

jwpn: padan muka.. sapa suroh xbuat awai2..

kuang3...

macam mana ni?...

kepala sudah hangat memikirkan masalah ini

sbnaqnya, saya x berani nk abaq kt ayh saya..

hahahaha..

kalu nk cepat

kena bgi alasan knpa nk repair cepat2

jwpn kpd nk repair cpat2 tu adlh : nk wat esaimen

dan ayah saya akan berkata : sapa suroh x buat awai2.. dok ngadap tenet ja 24 jam..

sekali lgi.. kuang..kuang..kuang..

kena balekkk..... inilah salah stu sebab mengapa saya x berani menyuarakan masalah ini kepada ayah saya..

xpa2... mlm nt saya habaq naa..

jgn isau..

pelan2 kayuh... step by step..

mula2 kena amek ati ayah dlu..

hmmm... yg ni senang jaa..

tp, kalu antaq g kedai, bila plak nk siap?

adakah saya patot kidnap ja lptop abg saya bwk pergi mktb??

patot kah??

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

i need hellppppppp !!!!!

Comments

  1. ya Allah.

    OMG!!! naseb kite same!!!!!! n all my assignments are in it! stupid old lappy! waaaaa camne ney ammmmmmmm

    ReplyDelete
  2. omg... really?... haha..
    though this still happened to me,
    i still consider myself lucky
    coz, i havent done anything in it..
    so, i can still smile !
    =)

    ReplyDelete
  3. yaaa u ARE lucky. my lappy had to go 2 da 'hospital' and is being hospitalized.
    so? i dunt bring my lappy back to maktab.
    and the assignments? i have to REDO all of em.
    amm... help me... im in depression.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(