mlm yg extreme

mlm ini sgt lah extreme bagi saya,

ini kerana,

saya belom tidoq lagi maa....

jam dah pkul 3.30++ P.A.G.I..

sudah lama saya meninggalkan tabiat ini

namun hari ini,

saya nak ulang sejarah

hahaha...

kita masih ada esok utk tidur

iaitu, waktu perjalanan dari penang ke ipoh

tyme tu saya akan gunakan sepenuh masa utk pejam mata dan merehatkan badan

sekarang, saya berada dalam 'thinking moment'

masa yang ada sekarang digunakan utk berfikir !

disebabkan saya x bawak balek kamus

saya terpaksa menangguhkan esaimen saya,

sehingga sampai ke bilik pada esok hari.

huhu...

dan disebabkan penangguhan itulah,

saya berada di sni,

utk berfikir,

pasal outline

padan muka saya sebab x buat outline awai2 bila mr. fred suroh buat outline

sekali lgi,

PADAN MUKA!!

hahahah...

xpa,

saya x amek kesah lgsg

sbb, this is my style bebeh

like theeb said,

"we are the last minute creature"

meaning or maksudnya

kami adalah makhluk last minit..

dalam masa 1 jam setengah,

mak saya akan bgun

utk menyediakan nasi lemak

sbgai sarapan esok pagi..

sekarang,

saya nak sambong balek

thinking proses td...

selamat berjaya diucapkan kepada diri S.A.Y.A. sendiri..

good luck bebeh !

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(