happy birthday !

*yummy !*
happy birthday to my beloved daddy !
yg ke 48
wawawa... dah berumur rupanya, tp masih ada anak kecik berumur 3 thun..
huk3.... sekali pandang orang ckp da macam tok wan daaa... :)

so, entry ni ditujukan khas untuk ayah tersayang
naseb baek aku cuti tyme nih..
kalu x, xdapat sambut besday ayah cam aku xleh nak sambut besday mak aku,
gara-gara kena masuk maktab.. :(

*ayah tengah bukak hadiah, adik menyibuk..*

Tak terbayar segala pengorbanan yang dya telah buat untuk aku. N tahun lepas la paling banyak sekali yang aku leh teng0k... *ehem, sebenaqnya, aku cakap sal duet*
hahahaha
betoi apa... sebab tu jugak la, adek beradek aku selalu jeles dgn apa yang ayh aku buat untuk aku..
hurm, cam apa yang aku nasehat adik aku,
nak amek ati ayah aku nih, senang ja,
buat ja apa yang dya suruh..
bagi banyak A dlam exam kat ayah,
n yang paling penting, jadik orang yang rajen
parents mana la suka teng0k anak dya malaih?

aku still x leh nak lupa,
bila ayah aku suruh aku jdik cikgu tatkala aku nak jadik ahli farmasi..
pengorbanan untuk seorang ayah memang berbaloi.
x lupa juga, pengorbanan untuk seorang ibu~~
mom, dad, i love u...
well, here i am now,
teacher's trainee
aku xleh nak lupa bila ayah aku cakap,
at least dya nak teng0k salah sorang daripada anak2 dya jadi cikgu
hurm, apa salahnya aku yang berkorban, kan?
disebabkan satu pengorbanan yang aku buat la aku dapat apa yang aku nak selama ini,
smpai adik2 aku suma jeles..
hahaha...

semalam, nampak lagi pengorbanan ayh aku,
rm720, terbang tatkala membeli barang yang aku idamkan selama ini
ahaks..
di tengah2 bulan, di mana selalunya, gaji x masuk lagi, n
mula lar ketandusan duit,
ayah aku still bleh lagi belikan benda tu untuk aku..
ehem3, tenkiu dad...
dya dah promised, apa leh wat kan?
aku bkn anak yang x bertimbang rasa k..

back to the topic, my dad's birthday party. I planned to buy a watch for him cuz he had no watch, just using the sploh ringgit one.. Huhu.. The present thing is my idea. My big bro joined me. He actually sponsored rm200. N I only gave away, rm100. Hahah.. Well, he's working, n I'm studying, there's a big difference k. So we went to the mall, luckily dad allowed us to use his car.. And of course, my big bro got his own agenda dat nite. He wanted me to choose a present for his gF. Tu la, sapa suruh carik awek kerabat diraja sgt. Botak la kepala. Well, x kan nak suruh my big bro clash plak kan? Biaq la...
We went and bought a very nice watch for our dad, with saphire lens. Waaaa, besnya, nak jugakk... Mahai sgt, mampus la kalu nak beli.. Xdak pasai la nak pakai jam mahai2 camtu..

So, we went home, n once again, we called ourselves, LUCKY, coz my dad was sleeping.
so, we took the presents and hid it in my room..
The next day, my big bro was supposed to be the one who'll buy the cake. Unfortunately, he didn't know how to pick the right cake. Aiyark, problem betoi.. Then, he called my mom, n asked me to come along. The simplest cloth I took, my mom's Indon tudung, n my cardigan. Haha.. N we went out to buy the cake. I chose, Hazel Cheese...Yummy ! After we lit up the candles, n the climax part came. My father went into our house n we sang him the birthday song. WeeWeeeWeee... Cake3... I only want dat cake !

Hehehe.... The cake was delicious ! The party ended when my dad opened up the presents we bought. Ding..Ding....

Tamat cerita~~

:)

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(