flowers and me.

assalamualaikum wbt kawan-kawan.. 

:) 

kali ni saya nak cakap pasal bunga. sebelum ni saya rasa saya pernah cakap yang saya tak minat sangat bunga. ada kan? kan kan kan? ha, tak baca lettew.. =,=' 

before this, saya bukannya anti terus bunga walau saya tak minat sekalipun. mungkin sebab dulu saya seorang yang sangat kasor (baca kasar). maklumlah, kawan-kawan masa kecik-kecik dulu kebanyakannya lelaki. kalau nak main masak-masak sekalipun,kena tunggu sepupu saya datang rumah saya dulu barulah boleh main masak-masak. masa tu,adik perempuan saya kecik lagi.mana la reti nak main masak-masak. saya banyak main dengan budak lelaki kat kampung saya. mungkin sebab tu jugaklah saya ni tak minat dengan bunga. 

selalunya, orang cakap perempuan ni kebiasaannya minat dengan bunga. jadi perempuan yang tak minat bunga macam saya ni bukan perempuankah? jawapannya, mesti lah masih lagi perempuan sekalipun tak minat dengan bunga. 

tapi tapi tapii... 

tadi saya buka page twitter kawan saya. background twitter dia letak gambar bunga kecik-kecik. oh, omeyyyy cangat. pastu terdetik di hati, 'eh, nak jugaklah letak background bunga-bunga gituw'. so saya pun meminta pertolongan encik magik supaya mencarikkan saya background bunga yang omey-omeyyy.. tak lain tak bukan mestilah en. google! terima kasih ya. (sesuka ati ja letak jantina google tu as a man kan?) 

pastu dengan hanya satu klik maka encik magik saya telah memaparkan beberapa, eh buukkaaann, baaanyyaaakkk gambar bunga yang memang omeyyyyyy cangat-cangat! 

dan terus lah saya meng-right-klik-kan-dan-klik-save gambar-gambar bunga yang omeey tu dalam laptop. oh, femininnya~ mungkin saya yang kasor dulu tu dah lenyap. eh taakkk, masih ada~ T,T

dan dan dan dan, 

omeeyy kan?
saya tertanya-tanya lah kan, ada tak hari bunga sedunia? anyone! tolong jawab jap soalan ni. runsing lah memikionye~ 

oh ya, tadi pada pukul 12 malam lebih dan kurang, saya telah berjaya merajinkan diri untuk membasuh kereta~ ooohh yeah, car wash..

saya basuh kereta sebab esok dah nak balik ipoh,which means, memang jarang-jarang lah saya basuh kereta  kat ipoh tu sebab takde tempat yang sesuai untuk basuh kereta. (saya menyewa di apartment ya kawan-kawan) 

and dalam masa 3 jam,saya akan bertolak ke ipoh. sad sad sad. sebab terpaksa meninggalkan rumah. tapi happy happy happy sebab dapat jumpa AA dan kawan-kawan. 

jumpa di sana nanti ya~ (sungguh tiada kaitan dengan tajuk entry) 


Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(