Luka vs minyak telon

Since aku terlebih rajin kan, aku dah kupas siap2 semua bawang2.. then aku siap masukkan dalam bekas. Dah beli siap bekas kecik2 nak masukkan apa2 lah yg nak disimpan dalam peti. Baru lah tak semak. Cenggituu.

Then tadi nak masak,nak keluarkan bawang, tah cemana lah aku nih, spesis loqlaq gak pon kan, penutup bekas tu 'terhiris' jari aku. Apa lagi, memang berdarah lah kan. Tapi nasib la sikit ja. Pedih gak la bila bsuh dengan air kan. Tp ok la. Dapat mengada sikit ngn husband.

Then, lama dh lepas tu, aku nak sapu minyak telon kt perot anak, totally terlupa yg jari aku ni luka. Pergh. Pedih yg amat. Demi anak kan. Langsung terlupa yg jari aku tadi luka. Huhu. Dalam k luka tu. Siap boleh bukak tutup lagi. Ngilu.

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(