mosquitoes also known as nyamuk!

assalamualaikum wbt n peace upon all.. 

guess what? what? =.=''     it's almost 2am and I still have not gone to sleep, well, yet.. it's all because of the busy traffic in my college's website because i want to check my result. (cewwah, kolej konon) i cannot go through the website. 

whenever I am online at this hour, there will be lots of mosquitoes and i have been the most proactive mosquitoes' killer at all time! perhaps you do not have the same problem with me. but for the first time in my life, i wish there is a frog beside me that could eat up all the f-ing mosquitoes. yes!!!! i said it.. 

rasa macam nak ja bela katak sekor biar dia telan suma nyamuk-nyamuk yang sewenang-wenangnya hisap darah aku dan mengganggu aku online sahaja sebab ketidakselesaan yang diberikan secara percuma. oh ku tak rela hidup sebegini for the next hour. suma gara-gara musim hujan. (eceh, salahkan hujan pulak) padahal aku yang malas nak pi telangkupkan segala habitat nyamuk kat rumah aku. =.='' 

sebenarnya cuba google gambar nyamuk tapi rasa tak sampai hati nak letak kat belog. yela, nyamuk kan makhluk paling comel dalam dunia. oh tipu tipu. oleh itu dan sehubungan dengannya, aku malas nak letak gambar nyamuk yang comel tu dalam belog. teng teng teennngg...... tamat sudah cerita kali ni. (nyamuk pon boleh jadi bahan buat entry. entah apa-apa. =.=' oh suka ati bukan mak tiri bapak ai punya la)

nampaknya katil dan selimut serta bantal yang sememangnya empuk hinggakan pabila letak ja kepala di atasnya kepala tenggelam (kepala tenggelam?) sudah memanggil. tak sabar rasanya sejak berpisah dengan harta kesayangan ni pagi tadi. oh aku rindu.. babai kawan-kawan. 

thanks for stopping by and read this. =)

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(