the reason why .. ... ...

assalamualaikum wbt.

siapa kat sini suka texting? saya saya saya! 

yerp, i ni adalah manusia yang tak faham erti penat nak taip mesej panjang-panjang. teruja lagi adalah. especially bila berbincang sal masalah dengan kawan kan, nak jumpa tak dapat. mesej je la. nak kol mahal. haha. kedekut nya! pastu kalau tertekan button cancel and tak save dekat draft mesej panjang-panjang tu, mulalah rasa cam nak ketuk henfon tu kat kepala. 

tapi kan, i ni memang jenis malas nak mesej dengan adik perempuan i. nak tawu kenapa? sila stop semua lagu yang anda mainkan sekarang dan fokus kepada short explanation i di bawah. kih3.. 

the reason why i malas sangat nak bermesej-mesejan dengan adik perempuan i adalah seperti yang berikut:

i tak larat nak layan kerenah dia. actually, the right word is karenah or kerenah? kenapa yer kawan-kawan i cakap camtu. ikuti perbualan i dengan beliau.

beep beep.. received one message. ringtone i tak bunyi camni, i saja je letak camtu. ngahahahaha..

adik: kak, nak pinjam swater bad boy hang ni sat boleh tak? sejuk la.

me: sweater hang lagi satu pi mana? bukan hang ada dua ka?

adik: satu lagi kan hang ambil, satu lagi aku basuh kut.

me: woit, tu sweater pakwe aku.. lau tak malu pakai la.

adik: erm, aku malu dan tak malu jugak. camna nak buat ha?

me: @$#@%$#$#@$

las - las i said to her, buat lah apa kau nak. T.T give up dah..

this is why i malas sangat nak mesej dengan dia. sangat annoying dan sangat suka loyar buruk. kadang-kadang bila dia menjawab pertanyaan i yang deadly serious dengan loyar buruk + karat dia tu, i rasa cam nak lempang laju - laju jer dia nih. haha. tapi i tak buat la sebab i jenis tak kan pukul or cubit or tarik telinga adik - adik i. dengan abang i jer buat camtu. hahaha.. 

so, kalau korang lak camne? selalu ke mesej dengan adik beradik? ke mesej benda - benda penting jer? :)
thanks sudi baca. :')








Comments

  1. nana: aaalamualaikum kak..na xmnx g pn kad touch n go
    aku: xpa kak dah amek -aku swuh dia, dia ralet pa xtaw xamek la.-
    nana: ouh.. engat xamek g. dah la kaknun x amek berus gigi.
    aku: 2 mmg berus gigi kt umah. kt sni ada dah -mmg aku beli sbb aku xbwk balik kg berus gg aku-
    nana:ouh. k

    next 3 days:
    assalamualaikum. kak ltak kat mana alat korek telinga?
    aku: xreply. dlm hati- itu pon nk tny aku. beli je lain rm 2 je kot!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(