cuti and i'm home

assalamualaikum wbt. n peace upon all..

semalam, saya selamat sampai di bumi Penang. cam over lak kan? memang seronok habis. tapi yang tak best nya sakit kepala sangat-sangat. okeh, tak mau cerita bab tu. tapi memang saya hepi habis sebab dapat balik penang. and sedih jugak sebab sebulan setengah tak dapat jumpa orang tersayang, AA. 

so, ni gambar serba serbi family saya.. 


this is my mom, when you look at her pictures when she's young, you'll fall in love. :) 

sweet tak anak beranak ni? :P 

satu-satunya yang tak bersekolah lagi dalam kalangan kami adik beradik. so, terpaksa layan dia so that dia tak meragam sepanjang perjalanan. saya lukis smiley kat tangan dia tu. 

yg ni major driver. lau nak gi jalan jauh-jauh, abang lah biasanya akan drive. ayah akan duduk kat tepi or kat belakang, sebelah mak. saya lah yg duduk sebelah abg time ni. sy, little minor driver jer.. 

cuti ni ingat nak ajak ayah balik kampung sebab musim buah. wah, best2.. ada rambutan and manggis dekat dengan rumah atuk. tapi kat kebun atuk tak tau la ada buah apa kan? yeeeee... 

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(