8 march 2016

today was the day where ujian fasa 1 sekolah aku start. dengan datang lambatnya ke sekolah. hari ni ramai yang lambat. macam hari lambat sedunia pulak.

kena jaga peksa 7.20 straight sampai 9.20. fuh.. memang agak letih tapi mostly mengantuk sebenarnya. probably because there is nothing to do rather than just sit around. aku bab exam cukup malas nak round kelas. cukuplah menjerit dari jauh. haha.

9.20 pegi rehat. lepak kat kantin sampai pukul 10. haha. lepak. not really. my room mate and i were discussing about school matters. it was quite important.

then we headed to the library konon nak tidoq. konon la. then sembang punya sembang, aku letak kepala, rasa sempat kot lelap dalam 5 minit. then melayan sembang lagi.

10.40 aku gerak pi bilik guru to take all the stuff nak bawak masuk zuhal konon nak siapkan kerja. coih ja rasa sebab budak zuhal semua dok cari pasai. stress betoi masuk kelas tu. keluaq kelas ja terus rasa lembik.

naik atas, dok sembang lagi dengan kak maha. and then sempat siapkan lesson plan untuk jumaat ni. fuh. setel satu kerja.

1.10 ja immediately pi kantin beli extra joss then terus shoot pi slim river. Exit behrang.

Then jumpa my future mil, and ktorang makan2. Sempat gak la sembang sikit2.

Then pegi masjid. Jumpa opah dia pulak. Gosh, siyes rindu sgt kt dia. Seeing his face.

After that kitorang pi hospital trus. Aku masuk tgk abah dia siyes aku rasa nk nangiz time tu jugak. Sgt lah menyedihkn and aku terus tingat kat ayah aku masa dia masuk icu. Dalam hati dok doa la cepat sembuh. Sian sgt aku tgok. Camna la amir boleh tahan.

He said to me, awak jga saya elok2 eh. Jangan biar saya jadi macam ni. I will honey.

The time spent with him was very precious. Ilysm.

Hope abah will recover soon and we will be together.

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(