aiman oh aiman



ini kisah aiman~~~ TAPII, ni bukan cerita aiman tak kisah yer. ini cerita sal aiman member matrik saya. atas request beliau yg amat mengada, saya postkan entri ini, khas buat beliau. ceit aiman, belanja aku ar pasni!

kisah bermula dengan.....

sesi berkenalan, dalam minggu orientasi matrik.. budak aiman ni dulunya, budak fizikal, tapi mao jadik doktor la kot kan, *padahal tak tao dia nak jadik apa* beliau pon bertukar ke sains hayat dan masuklah beliau dalam kelas h5p2.. first time tengok si aiman ni, saya berbisik ke fatin amira, "mesti playboy, tengok muka pon dah boleh tau" wakakakakaka, ok, aiman, jangan marah naa~~ :P LOL! seperti yg anda semua tahu, saya ni malas nak bercampur sangat dengan budak-budak kelas saya lagi time tuh, malu gitu.. awwww! saya hanya berkawan rapat dengan ayu, budak jB, nama diberi fazlinaruzaiha, tapi nickname, ayu, memang tak dak kaitan langsung dengan nama diberi! sorang lagi, fatin amira, macam mana saya boleh lekat dengan minah ni? ok, first, menurut saiz badan la kan, sama-sama bersaiz kecil molek. kedua, dia ni peminat korea sepertiku jua~~ er, da lari dari kisah aiman ni!



tak salahkan nak melencong skit? :) setelah aiman ni masuk kelas, dia mula merapatkan diri beliau dengan si atin ni.. n secara otomatik, saya pon mula la get to know si aiman. tapi, malangnya, di saat perkenalan itu, wujud satu kisah tragis! oh apakah kisah tragis itu?!! sengal~ tragis la sangat kan....

saya dapat tawaran maktab, bermaksud, dengan kompemnya saya akan masuk maktab atas permintaan kedua ibu bapa, tapi yang paling penting sekali, atas permintaan DADDY kesayangan! erk, apa yg tragisnya? tragisnya bila saya terpaksa pergi dari matrik dan berpisah dengan kawan-kawan di situ~~ oh, daku merindui kamu semua! weksss :P ok aiman? satu ja nak cakap sal aiman ni, beliau seorang yg caring? erk, betul kah?

pk sebentar


haaa, di saat saya mau membawa diri dari matrik ke maktab, aiman telah berpesan kepada saya.. ayat beliau memang tak leh blah! hahahaha...

pesanan beliau lebih kurang begini: am, jaga diri elok2.. smayang jangan tinggai, aku tak dak dah nak jaga hg...

mesej beliau panjang lagi, tapi, yg tu ja yg bisa saya ingatt! hehehe..

ok aiman? amacam? pasni, mau carik hg kt rumah, mintak belanja aku makan... sP ja pon.. dekat ceh~~~

THE END

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(