aku bakal pergi..

huhuh.. post ni mungkin bukan post yg terakhir...

dan tidak mungkin sekali ini post yg pertama..

muahahaha...

ehem3... *kembali serius*

weh, aku da nk pergi...

hr isnin nie.. aku tgh mnghitung saat, daud, minah... eh3.. bkn3

saat, minit, jam dan juga hari... thun x pyah lar yer..

setiap saat aku berada di rumah, aku rindukan kmPp.. (cewwaah..)

setiap saat aku berada di ipoh, aku rindukan rumah..

jadik, bila wktu nya aku tingatkn ipoh?... n sH** A***?...

pegi tempat tu pon belum, cane nk rindu?...

hohoho..

pelik, post ini spatotnya mengandungi rythm sedih...

tp knp aku mcm hepy jaa?..

hahah..

soalan: apakah perasaan anda apabila mndpt twrn mktab?

mE: hepi xta0 nak habaq... siap jerit2 cm org gila gi.. *aku bkn gila keyh, doctor ckp, thap mental aku normal*

soalan: so, nak pergi ke x?

me: tunggu lgi.. peluang dtg hnya sekali.. tidak akn aku sia2kn peluang ini. yeah!

soalan: mengapa?

me: ~~xsnggup dok kat mtrx~~

soalan: bila daftar? *ayt skema sdah mnjadi x skema.. p/s: aku bkn peah (ckgu Bm)*

me: 13 julai 2009... hr isnin nie..

soalan: barang2 da siap pack?

me: belommmmm... nk tolong ka?
*jwpn: xmo100000x*
huhuh..

soalan: brg yg tinggal kt kmpP tu bila nk amek?

me: ptg stg kowt... engt nk p amek gmbaq prktkum skali.. peah dah p.. smngat gilaa

soalan: dapat kos apa?

me: b.i

soalan: boleyh ka nie jadik ckgu bi?...

me: why not?... r u good enough to b one?

soalan: x rindu kwn2 kmpp ka?

me: rindu, tp x sedalam aku rindu yunho oppa, kim bum oppa, seung gi oppa n minwoo oppa.. hahaha

soalan: xrindu kwn2 stu skola dlu?

me: opkoss... terutamanya.. haha.. siapa erk?... aD, aN, aA, HK, W, M, wA... *sapa neh??*

soalan: bila nk bsuh bajuu?

me: almk!!!!! weh, lupaa.. matii aku..

k r.. nk p bsuh baju kjapp..

be rite back in my new post ya...

~~~lalalalalalalala~~~

Comments

  1. huaa!!!!
    jangan ar hg pi...
    nanti kmpp meratap....
    -.-"
    hg dah kuar pun nak cter pe laie?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(