aKu yg raJenn

hahah.. ini kisah aku yg rajen..

rajen apa?.. rajen mamam, rajen titow...

tingkah laku ini yang semakin mnjadi2 mmbuatkn aku ++++++++++ chubbyy...

adesssss...

nak ujaNn r pLark...

besH tit0w nErh.. hahah

ekceLi, ak Nk ckp, ak neh semakin rajin mengepos..

pOs?... pos entry kt bLog

nak ta0 x kenapa aku tetiba jadik rajen neh?..

ha, sebabnya..

sebab ak x malas..

*x Lawak pOnn*

biaq p lar kt aku..

wuhuhuhuhuhuh.. nyebbookk..

aku dok kt umah x dak keja weh..

bkn lar x dak keja lgsg..

keja tu ada.. tp keja nya sikit..

so, amek masa sikit pon, da bLeyh slesai keja2 tersebott..

*keja apa?*

ha, itu yang kita x tahu...

biarlah selamanya x tahu yerr...

y0, berkenaan dgn post utk big bang tue..

harap maaF...

xdapat aku tunaikn..

kerna, dlm band tuh, ader yg x nsemmmmm

nk wat cane kan...

tp, aku saja nk pomot2 cikit..

try dgr Lgu big bang ~ haru haru

hoh.. lgu ni bessshhh bangett...

sedeyh kalu tgok mV dy..

utk menambahkn pemahaman korang yang smpai biler2 pon x pham kalu dgr sajew..

carik lar Mv (music video) diowang yG der tRansLation Yer..

haHah..

p/s : xder traNsLation bM (sowi yerr peaH, nt ng try lar wat Tnsltion Lam bM Lak).. hanya ada trnsltion Lam bI jew..

sO, sbLom mndengar, sediakan payung...

huk3.. my bad.. bkn payung, tp diktioneri.. apekah itu?...

ha, dalam bahsa melayunyer, kamuss..

~~heheh~~

Pas Lgu Haru haru, dengor Lar pLark Lgu Last fAreweLL, big Bang jugaKk..

Lgu ni Lgu teChno, tp BeshHH siOtt...

rAsa cM nK mNari jew...

ehem3... *reti kewww?*

hahah.. belom cuba belom ta0 maa...

Lam MV lgu neh, der pLakon yG agk fEymes,

taPi kalu korang x kenaL gk,

.... ak pn xta0 nk ckp pe.. mebi korang x mnat cite2 korea kOwt..

dy bKn lar nsemm sgt.. tp si miao n aishah mnat kt dy...

~~xpHam~~

Lee doNg gun...

ha, dy Lar ada Lam MV tuh...

toink3...

sJa nk pomot big Bang nyer Lgu..

haL big bAng xder kena mngena dgn titLe ntok entry kali ni yew..

~~DAaaaaaaaaA~~

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(