untitle

knp entri kali ni xder title?.. sbabnyer, aku xder idea nk tlis apew.. ujan betambah lebatt.. mebi sbb aku melalak kuat sgt kowt.. hahah.. xder kaetan pon, kan3?... hr nie aku pegi kmPp... sblom tu, pkul 1 lbeyh, liana koL aku.. dya tanya sal baju aku.. *baju yg tertinggal* aku ckp lar aku nk p kmpp ptg nt.. dya dgn bersemangat nya ckp, da sampai bta0 dya.. destinasi pertama yg ayh aku bwk aku, sK sungai dua.. adess.. malu gilerr.. jumpak lar dgn ckgu2 aku dulu.. salam2... skali kena tego.. cara jln sbjik cm mak aku.. hahah... ank sapa kn.. *kpd mak aku : tu lar, ngata kt owang lgi* then, ayh aku ada keja kt bank, km pon mnuju ke destinasi kedua. iaitu matrix.. msa nk msuk mtrix, pak guard tu tnya nk p mna.. aku pon jwb lar dgn mesranya yg aku nk p jumpak kwn.. skali dya suwoh aku tunggu kt pondok dkat ngn pondok guard tuh.. hampeh toi.. *pelik, camner peah ley lepas nehh* memandangkan aku ni baik orgnyer, aku pon pegi lar kat pondok tu.. aku amek fon, nta msg kt ktua prktikum.. aku nk amek gambar praktkum, so, aku soh dya mai kt aku bersama gambar... then aku anta msg kt rummet aku... x reply, aku kol trus lar sbb aku nk cepat.. da agk.. tidoo... isk3... xpe2.. bnda normal.. then, aku suwoh dya nta kn bju yg aku tinggal tu... kononnyer nk dtg bersma yana... dlm dok tggu, peah lak kol..tp disbbkn aku tgh maen fon tyme tu, tertekan button reject.. hahah... siann peah.. dwet jatuh.. so, aku pon kol lar peah..dya dok heran knp aku x ley masok sdgkn dya masok bt bodo jer.. pstu dya x brani nak kluaq takot pak guard tahan..wakakaka, peah lwak.. brani msok x brani kuaq plak.. hahahah... then, pas letak fon, org prtama yg smpai dulu... siapakah gerangan?... bukanlah liyana yg pd mulanya xcited sgt konon nk jumpak aku.. p, ktua prktkum aku yg smpai dulu... bkn jua rummet aku yg mmbawa bajuku.. huhuhu.. dya dtg bersama gambar ku... wahh, xcited tol nk tgok gmbar.. pstu, aku pon nk byar lar gmbar tuh... aku kuarkan duit bernilai 50 ringgit.. aizat, apsal lar ko xder duit pecahh??... kan aku da peesan, bwk duit pecah... saja nk byarkn ntuk aku.. hahah... *t, aku bayor yer..* xper la, sembang pnya sembang, rummet aku pon dtg. bersama baju ku yg terchenta.. thanks nora, sai n ayu.. then, kitowang pon sembang2 lar. tiba sorang lg mmber aku. mmber baek nehh... fatin!! nmamu kini smakin panas di blog ku.. hahah... then, sembang2 kejap.. xlama pstu, fatin nk blek.. coz dy nk studi math.. maklum lar, ups da dekatt. pas dy balek, ak xsure aizat nta msg or koL .. tp dy ckp, aiman nk jumpak aku.. then, dlm dok smbang ngn rummet aku tu, ttba aku dgr org jerit nma aku... hahah.. aiman sudah dtg..budak mnja dah dtg.dy nk blek sP..smbang sat ja.. ada k ptut, nmpk muka aku dya tnya sal mknn.. huhuhuh.... xptot gilew..then sembang kejap, dya pon balek... *ank mak sunggoh* then tikah lak mai... aku pon xta0, mana yana, yg kononnya nak sgt jumpak aku tuh... gegeh gilew... tp xper, purpose aku nk amek baju n gambo jew.. hahah... aper aku kesah.. teng3... pstu aku pon balek memandangkan ayh aku da mai.. kemudian menuju ke destinasi ke tiga, sekolah ayh aku.. dato jeane(betoi ka eja nma dy cmny?..) biaq r.. tunggu dya punya lama... pas dya balek, aku engt nk ajak ayh aku balek, perot aku lapaq gileww... tgok2 skul ayh aku ajk mkn ptg sket bersama staff2 dato jeane tuh.. adess... tp disebabkn perowt aku lapo, aku pon gi ja mkn.. *owg da ajk kan?.. rezeki jgn ditolakk* then, ada lar kek pandan, kek marble n air teh.. pergh, air teh tu cedappp sgt.. then, km p smayang lu.. pstu engt nk balek, spek aku x amek gi plak.. tpon lak kedai tuh, tnya sal spek.. hmm, destinasi ke empat, kedai spek dkat bertamm... bnyk tol bjalan arinie.. pas gi amek spek, perot ini terasa lapaq gila.. pas mkn, bwu lar blek umah... fuhh, lega... ley restt... stakat tu jer la post ntk kali ini yer... daaaaaaaaa...


Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(