h1n1

perhatian kpd sesiapa yg demam2 tu y erkk...



cpat2 lar gi jumpak doctor..



aku yg jawuh dr penang x tawu pe citer kt sna...



dok kt sni mcm katak bwh tempurung..



aku x tawu pon hal dunia luar dr maktab aku....



*mcm lar aku tawu sgt sal hal2 dlm maktab..*

huk3.. aku tgh menulis benda ni kt lam bilik it kt lbry..

kt monitor tu dy lekat stu pesanan berbunyikk

"sila tulis nama di kaunter terlebih dahulu sebelum anda menggunakan pc ini. anda dikehendaki melayari laman web ilmiah sahaja. chatting dan main game tidak dibenarkan>"

persoalannya,

pertama : adakah aku da tlis nma kt kaunter?

kdua : aku bkk laman web apa neh???

jwpn ntok persoalan pertama : aku x tulis pon nma. amek komp ni dr kwn aku jer.. hek3...

jwpn ntok persoalan kedua : aku tgh bkk blog lar... xtawu lar kt sni ley bkk fs @ ms k x...

sbb wireless kt blik, GILA SLOW....

berjanggut aku tunggu bwu lar ley bkk...

*bengang*

ehem3... aper kaetan ngn tajuk??..

*selalu sgt kuar topik minah ni ponnn*..

harap maaf yerkk..

ha, maktab aku, da kena kuarantin....

kitowang x ley kuar dr maktab...

esok akn ada pengumuman sal benda nie..

yg bdak dr j6 tu, dy nk blek seremban

tujuannyer, jumpak pakwe dy...

dya punya dok maki2 sapa yg bwk virus tu ke maktab..

huhuh...

aku pon tadah tlinga je la...

dya dilahirkan mcm tue...

sblom ni x penah rapat pon..

hr nie ja ttba nk ekot ak n geng2 aku lak...

*mimpi kowt*

well, pape pon..

aku nk ucapkan, selamat berstadi kembali yer kepada kenalan2 di matrik...

kepada yg kurang sihat, sihat2 kan lar diri anda...

kepada yg nk pergi obersi, tlong jgn bwk balek vrus pelik2 ke malaysia yer...

heheh.. gurau jer... slamat berlepas yer..

*mcm nk gi space lakk*

LAST FAMOUS WORDS : GOOOOOOOOOOODDDD LUCCCCCCCCCCkkKK TO ALL MY FWENZZZ!!....

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(