kMpp oh kmPp


ni hah.. gambo aku ngan fatin.. weLL, x kan x kenai gi kami dua owang.. huhuh... bajet chunn...



ni Lakk gaMba du0 Owang yg sLaLu sGt temANn AkU maMam.. kOwang Lar teMan mAmaMm aKu sOkmO.. heheheh




nI hah.. budak2 x dak keja... tengah tunggu lecturer chemist.. kitowang sumer tngah bengang sebab dapat meja yang wosakk.. las2, posing bawah meja.. hahah.. sempooiii...







dua owang ni suker betoi amek gamboo.. jgn jelesz yarh...


bawah meja dekat dk3.. tempat yang membuatkn aku tensioonnn bila blajo kt meja wosakk tuh.. huhuh




ehem3.. ni keje budak bertiga yg sememangnyew x der keje.. heheh

hepi2 slalu.. budak slalu senyumm.. senyum sokmo sumerr... jgn lupe ak kt maktab wehh.. mkn2 tu engat aku samer.. huhuh...







x dak keja sangatt2 da nehh.. hek3.. kat lab bio pon jadikk...


bajett commmeyyy lakk dakk neh.. moh nk promot.. nama budak kecik tapi beso dari ak neh, fatin amira bt mohd zain.. umo = undefined... hobi : x diketahui, amek gambo kowt.. n mmicit2 button2 kt hP abg dy tuh.. sttus : janda.. hak3.. bukan Larh, da berpunya... *kecewa x aiman.. kuang3*








poyo dorh budak nehh.... hehehhe...... ni hah gambo2 yg ley aku uplod dalam msa terdekat which is aku bawu balek ari nie weh.. kasik r can ak rest dlu... nt ak uplod gi gambo2 kowang.. send2 lar samer gambo2 kowang kt aku.. emel aku ; tezuka_gurlz@yahoo.com.my







Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(