oh tennis


okeh, kenal tak ni apa ? raket la kan. raket tennis. ni adalah sukan yang aku minat lately. sebenarnya dah lama minat tapi baru sekarang ada peluang nak main n belajar. oh yeah. aku masih lagi belajar lam main tennis. boleh kata tiap-tiap petang aku turun maktab untuk main benda alah ni. sekarang bahu aku agak sakit sebab selalu sambut volley ball mira yang memang power tuh. nasib baik partner ngan syuk tadi. tak dak la sambut bola laju syuk. betambah-tambah sakit la bahu nanti. 

semalam balik rumah dalam pukul 2 pagi (lebih sikit la) sebab siapkan booth untuk pameran pagi tadi.  dalam boleh nak tido tu ada gak la lam pukul 3.30 pagi. tapi nasib baik berjaya bangun seawal 6.10 pagi. tido kejap je kan. pastu masa pameran bejalan tersangatlah banyak sampai sakit kaki. 

balik-balik rumah, pas makan nasi sambil tengok cita plus semayang zohor, terus baring sebelah shidah dan melelapkan diri. shiron tido lagi awal ! kemudian, tah number sapa tah kol, mengacau ja orang nak tido. disebabkan aku tengah tido, aku tak nak angkat sebab nanti dengar suara baru bangun tido. malu oh. biarlah suami jer dengar suara i yang manja bile bangun tido. awww. haha. ok, memang nak kena pelempang sebab gedik berlebih. lepas tu pulak, merah kol n ajak main tennis. aku pon bangun and terus kejutkan mira untuk main tennis. shiron sekarang sangat rajin naik basikal n memaksa aku untuk drive ke maktab. huhu

so almost 2 hours playing tennis, balik lah aku.. letih-letih~ tapi rasanya malam ni tepaksa telan nescafe banyak-banyak lagi sebab nak kena siapkan fail. teehee. tahniah am ! tahniah sangat-sangat. sapa bulih temannnn aku tidoq lambat??

oh ya. terima kasih kepada abang senior yang baik hati sebab bagi beg untuk raket tennis tu. encik memang suka malukan aku depan abang tu.. >.<''

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(