tears

huhu.. hari ni tak tau kenapa tapi tetiba mood rasa tak baik sangat-sangat. tapi tak dak la sampai nak mengamuk dekat orang kan.. mula-mula pagi tadi punya eksaited sebab dapat main tennis. sekali bila da main, kena marah pulak ngan lecturer. okay, tak pa lagi taim tu. tapi bila orang yang teristimewa n tersayang ni masuk campoq jugak, aku dah tak tahan.. las-las meleleh gak air mata kat court tennis tu. seb bek yang menyaksikan peristiwa ni sorang ja. haha...

nak cita kat sapa plak tak tau, sebab selalu cita kt yang teristimewa tu tapi dia cakap camtu lak tadi, tak kan la nak pi cita kat dia kot. malu la aku. =,=''.. so demi nak pujuk diri seniri, makan la eskrem. ni ja jalan nak cheer up aku. heheh.

pastu, masa kelas EDU teman seperjuangan mesej, tanya kenapa nanges. wuwuwuwuwuw.. bila cita balik kat dia, aku nangis lagi. naseb baek tunduk n pensyarah pon tak bising. meleleh air mata jatuh. sedih tak tau nak habaq~~ seb bek la ada dia nak pujuk aku so aku end up ok la skit. hihi.. 

oh yeah, aku memang kadang-kadang sensitif, tak boleh orang nak marah-marah sangat ngan aku. tak kena gaya kena tengking balik, tak kena gaya gak aku menangis. tu ja. haha.. 


tears on the floor


Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(