ari jumaat nyer citer

arinie,
bukak ja mata
tgok rummet aku tgh smayang
cpat2 aku besiap
arinie diowang suwoh dtg perhimpunan awal
pkul 7.30
tp,
aku
mcm x ta0
heheheh
msti lmbat punya..
aku kua bilik pkul 7.40
dalam 5 mnt smpai r tapak perhimpunan
nasep x kena pape tindakan

kalu x, bt malu jer

abes jer perhimpunan, waktu tutorial

sesi berjumpak dgn tutor

dengan tujuan : mengutip borang perjanjian

tp, tutor aku x dtg pon

km gi lepak kt libry

smbil merungut sal haziq yg agk SLOW
*mintak maap yer haziq.. *

pstu lepak2 kejap, haziq pon dtg

dya ckp, tutor xder

PN HASNI PON XDER GAKK

bila pN hasni x der, maknanyer???...
maknanyer, kelas LANGUAGE DESCRIPTION X DER

muehehehe..

epi gilew..

thanks haziq

ps lepak2 kt lbry tu,

yg len nk g kua mkn

yg si ah kong ni nk blek bilik

n dy ajak aku teman dy kejap

so, aku pon ekot jer

dalam perjalanan, mcm2 lar yg disembang

termasuklar, kisah sowang budak poyo dr j8 neh

budak bajet nsem

*menyampah gilew tgok dya*

menurut eyka k0ng

diowang yg tesL skola men neh,

budak2 yg rsult sains diowang terok

huh, kt maner yg nak bangga sgt?

gce diowang sma jer level ngn aku

blagak tahap cipann

then, dlm dok smbang

terserempak lak

hahah..

msti depa tersedak

da smpai sekerat jlan, ttba

boleyh eyka ni ckp dya tetinggal kunci kt libry

~~hampehh~~

dya pon patah balik p lbry n aku meneruskan perjlanan aku

aku p bilik aku r

gi lepak2 n balun megi sat

then bwu lar p bilik eyka kong neh

tingkat 4 lak tuh

fuh fuh fuh fuh

penat gilew nek tngga

lepak2 kt bilik dya, rsa malaih gilew nk patah balek p lbry

so, aku pon tido lar kt blik dya

dgn amannya

hahaha...

pstu disebabkn da janji nk gi giant

aku pon turun plak,

bjalan lar pegi bilik aku SEMULA

lepak2 kt c2,

pkul 2 lbeyh kitowang gerak g kt pk GUard

da kol teksi td

janji ngn dya pkul 2

smntara nk tggu teksi tu, km lepak lar dkat bus stop dpan kampus

tunggu pnya tggu

smpai stu jam

teksi yg dijanjikn tu x dtg2 gk

geram thap cipaNn

aku nk gi kuar cucuk duit neh

so, km pon nekad, JALAN KAKI

siott betoi

aku dgn kasut kuliah ni hah

setinggi 2 inch

mmulakan langkah

mula2 mmg smangat
tp kmudian, bila da lma sgt bejalan

cuaca lak kejap redup kejap terik

kaki mula rsa cm suma skru (betoi k x aku eja ni eh?) da longgaq

peluh beceqau ceqau

hah!

AKU DA X LARATT

xdak teksi ka nk benti

km amat lah disayangi ALLAH

kerana x lma pas tu, teksi mai amek km...

da skerat jln da pon..

mmg mleteyhkn

pastu msing2 gi serbu mesin atm

n, msok ke kwsn giant

n mmbeli belah dgn epi skaLy

smpai ptg, lam pkul 5 ++ nk dekat pkul 6

terus smyang

n, rehat2 kejap

alih2, tertido

hahah

jga2 da pkul 7

mlm tu ader prjumpaan lak

cik ti nye keje r neh

xpe cik ti

aku sntiasa di blkang hang

pastu, disebabkn da janji ngn mira

aku pon gi lar blik dya ntok tlong apa yg patowt lam presentation LDV
*jpg ckp aku x wat kheja lak*

pstu gi lepak2 c2, ada gk lar lm stu jam lbeyh,

gi bilik eyka lak

*bnyk gilew aku bejalan*

aku gi amek dvd b.O.F

thanks eyka..

Muahahha

psny ley pesan dvd korea manyak2 sama Lu...
mlm smaken larut
aku nk gi wat kheja sat..

daaa



Comments

  1. satu macam punya panjang..
    pengsan ak nak baca..
    sat2 yaasin tengah jalan..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(