i prefer to name it "night lecture"

kenapa dan mengapa????...

kenapa mesti ada lecture mlm ini?

n mengapa aku kena hadir???..

persoalan yg ditujukan kpd sapa aku pon x ta0

xkn pN umaiMah?

mampuih aku kalu p tnya dya

da lar hanya mmentingkan budak j8

yg belagak tahap cipann

*tak sumer eh.. nt gado lak*

ehem3... lecture mlm nie akn diadakan kt mna2 sja
*
aku x ta0 depa nak wat kt mna lecture tu*


huh, semangat assabiah yg melampo

ye la, x dak sapa2 pon dr kelas pn umaimah yg habaq kt km kelas nk wat kt mna..

huk3....

da la smpai pkul 10.3o.. ampa engt sat ka weh??...

tempat tu da lar sejuk

walopon x sesejuk freezer

tp, berjaya mmbuatkn aku rsa nk kuaq jaa dr tmpat tuh..

~~x tahannn~~

oh ya, lupa la plak nk abaq

mlm nie, lecture LDV

apa itu LDV???..

LDV stans for, language development...

bes kalo mr. LIm g ajaq

seyes x tipu

malangnya mr. Lim kena p kL ats urusan yg aku x engt knp

hahah..

malaih nk amek pdulik

aku da ckop epi bila dya kata dya x masok kelas sminggU

tp x pa, bersabaq sat..

lg dua hari ja nk blek umah..

udah tiba msa nya aku pegi bilik air

n

mandi sbb tak0t nt lambat n xdak tmpat dduk..

gtg

~~xwangi LAGI~~

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(