kelas

ari nie ari selasa..
aku on duty
tapi malaih gila nak p awai
kelas bekunci kalu p awai
k.U slalu sgt dtg LAMBAT
rimas gila, aku nk buat keja pon susah
*selama ni x penah kisah pon?*
jam da menunjukkan pkul 6.40 pg..
rummet aku tgh tido dgn nyenyaknya..
JELESNYA AKUUUU
BANGUNN WEH
ari ini aku terbangun awai lak
gara2 alarm kt nset aku yg hingaq pg2 lg
tepaksa lar aku bukak mata aku yg kena gam nie
paksa bangun...
sbb lecturer aku bwu tnjuk stu slide
yg aku ingat n yg plg aku terasa
"when you wake up, there is two choices. first, you go back to sleep and continue dreaming. second, you get off from bed and start chasing that dream."
so, agk2 mna stu yg slalu aku n anda suma buat kalu mata tu tebukak yerk??...
* aku selalu tidok balek jaa.. aku memerlukan rehat yg ckupp.. hahah*
ckp psal kemarin pnya haL
aku bengang dgn dua owang mamat lam kelas aku neh
disebabkan depa, aku n group aku jdik num 2 yg kena present kt depan
mmg mangkuk ayun r diowang tu
dok men tipu sgt, puaih.. yg x puaih ati skali, depa dpt num 8 bila bt cbutan len..
elok2 dapat num 8, xpasai ja kena bentang awai2...
mmg carik nahas lar depa tuh..
FIZI N AZER
KOWANG MEMANG CARIK NAHAS
mcm si*L
* bengang + x puaih ati *
sep bek aku nyer group kena present soklan ja
bila tnya kt madam suguna nk wat cmner worksheet tu
dya ckp boleyh buat soklan n pggei owang mai kt depan n jwb soklan tu..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
u r so deaaddd!!
nma yg akn aku pggei dulu nt, lelaki yg MALANG tu r..
*mmg si*L mamat tu ada nma yg sma cm adik aku*
aku x mo spoil mud aku pepagi neh
so, the battle has just begun bebeh
*pekataan bebeh tu asal dari abg safwan yerp, YDP JPP IPIP*
feymes lak abg safwan aku neh..
*sejak bilaa??...*
hehehe
sejak bekurun yg lalu
p/s: tlong jgn gosipkn aku ngn abg safwan yerp.. atin, ko ckp k0 xnak dy kn?.. jgn marah ekk
ehem3... xma0 abg safwan, abg firdaus msih ada maa...
wahahahha..
betuah aku msuk sni..
jpP nsem2 siott
kuang3...
aku pelik betol lar,
budak2 aras aku nie, mmg SEMUA set lam kpala otak mangkit pkul 6.30 ka?
aku bangun pkul 6 td, x dak owang kt toilet pon
bila jm tnjuk pkul 6.30, mula r aku dgr
tup tap tup tap tup tap
bnyik slipar depa
pstu blik air pon que
aku yg mmg malaih nk menunggu n berebut2 blik ayaq nie
biaq lar depa mandi dlu
kmudian bwu aku mandi yerp
menurut peah
sapa yg mandi awai, dya cepat BUSUK
sapa yg mndi lmbt, WANGI tu lmbt skit nk abes
hahah..
teori yg mmg pelik r
SKARANG OWANG GUNA PERFUME LAR PEAH
xley cam pnya owang tu mandi k x
stakat tu jer la dulu yekk...
ari ni aku nk kena xcercise g blik komputer
MALAIH GEGILA
bleyh lar aku menyinggah kt koperasi skali
beli apa yg patot..
daaaaaaaaaaaaa sumer..

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(