LangUage dEscriPtioN!!!

apakah itu language description??...
inilah SALAH SATU sbjek yg aku kena blajaq kt maktab neh...
pon kena blajaq benda yg sma ngn aku*
WEH....

sir yg mengajaq aku sbjek ini kena kuarantiinnnn!!!!
n yg plg aku x puaih ati skali,
sLumber saja dy masok kelasss
*ak kaget sebentar sbb aku xpakai topengg wehh*
huk3.... apa lar sir neh...
tao2 lar dy jarang msuk kelas pon
tp, skali skala x masok klas, km x mati aihh...
*kalu sir msok ja km mati KOT*
xpa lar sir, sep bek sir x ajaq apa2 sgt
tnjuk slide sja
aku yg bawu mangkit tidok tu mmg blur tahap cipann
*sir ni dok merepek apa???... abaq mai kt aku satt*
xpa lar, kelas da nak abes bwu lar dpat fokus..
sir tgh bta0 kt suma yg nt kalu wat prsntation kt BUDAK2 kena wat sempoii2 pnya..
*xsempoii kena reject yerkkk*
bnyk songeh lar plak sir neh...
huhuh...
tp xpa, sblom beliau meninggalkan klas dy der bta0 stu brita
brita yg amat2 aku nantikann...
hahahh...
"ESOK SIR X MASOK KELAS, KAMU BUAT KERJA PRESENTATION YA"
hoooraaayyy....
bes gila sir x masok kelas esokk...
dapat lar aku usung laptop aku ni p kelas, yearghh!!
walopon beliau meninggalkan klas brsama tugasan yg membebankn
aku still epii...
sapa x syiok weh sir x msok kelass
TAPI
kegumbiraan aku x lama
pastu sir cakap, kena ganti kelasss...
no waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy!!!!
adess, kena gak lar mai kelas mlm...
hmmm....
skang budak2 j6 kena p kelas ict...
ksian
aku bleyh gi rilek2 kt bilik
siap tulih blog lg
muahahahahaha
*gelak dgn kejammnya*
esok turn aku plak gi xcercise..
JGN LUPA BWK PAYUNG YER...
ESOK PANAIH...
jam udah menunjukkan pkui 1.30+
aku pon nk undur diri...
nak p smayang satt...
daaa sumer..

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(