teramat menyedihkan... sooo sadd... =(

tragedi ini berlaku ketika aku berada di dapoq umah..

dgn x semena2, adik aku yg kecik skali pggei2 aku..

rindu lbeyh2 la plak bdak nie kheja dok pggei nma aku jaa..

*lam ati pulon bangga, sblom ni xley nk lekatt pon*

skali pusing, tgok2, wuhuhuhuhuhuh..

spek guaaaaaaaaaaaa...... warghh

spek gua udah patahh

adess, cmner nie?? cmner nk bgta0 kt ayh aku neh?

adik aku yg sowang ni pon.. eiii geram toii... sep bek bwu dpt benjoi kt kpala td...

nak marah pon x ley nk marah..

sia2

inilah hsil nukilan adk aku dekat spek aku..



wuhuhuhuhuh.. sadis sioottt



sedeyh kan3????.... wawawawa....


tp xpa, p tukaq kaki spek free sjaa...


spek ni usianya x smpai dua bulan pon ta0 x


akibatnya, adik aku mnrima kiss gerammmm dr aku..


wahahah..


pdan muka dua2 owang...

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(