spek gua da elokk balek.. hue3... hepi2

h0h0h0h
ari ni aku gi teman ayh aku gi skewl dya
then, pegi pkg(pusat kegiatan guru)
then, bwu lar pegi kedai spek..
lihatlah, spek aku da elok semula...
wawawawawawa hepi2...
thanks dad..

hurm, tukaq kaki spek ja pon
patotnya xyah byaq
tp model spek ak tu x dak
kena order dlu
akak yg kt kedai tu p order kn dlu
*tenkiu akak*
then, beli kaki spek bru
mula2 dya kata RM25
pstu, dy kurang RM5
*thanks pkcik..*
dan pakcik tu pon pesan kt aku
"xpa, nt km simpan dlu kaki spek tu dlu, nt patah lg skali km bgik free"
mcm kena simbah jer rsanya
adehh.. pkcik ni perli aku ka?
huhu..
tp xpa, asalkan spek aku elok balek
aku sedia trima segala tohmahan..
cewwwaaah....
hahah..


Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(