Oxford Learner's GRAMMAR

assalamualaikum n salam sejahtera

nampak x gmbaq kt bawah nie??... Ha, ney lar buku yg km kena bli untuk sbjek Language Description.. RM44 *bayaq lepaih cuti*

buku yg kale purple nie, xplain pasai grammar

da terang tang tang tulih kt c2, learner's grammar




to anip : ng kena beli buku nie x??

n, km x beli lg ponn buku literature bak campbell tuh..

bakal beli...

huk3..

sepa ampa laju sgt??...

ka, lect km yg SLOW???...

huhuh

dlam buku ney, dy bagik cD skali..

da bukak belom ?*kepada sesapa yg dah ada larr*

dalam ney dya ada ajaq sal pronounciation la, stressed mark la, menda gi ntah

dlm tu pon ada, recorder, dya soh rekod sora kita n cek sniqi pronounciation.

aku kn smemangnya smangat nk blajaq subjek yg diajaq mr.Lim ney,

so, aku pon try lar

n hasilnya ......


aku gelak guling2 dgr sora aku.. kuang3.....

ma0 ta0 cmner prasaan aku, sila coba sniqi ya..

marilah bersama2 kita studi language description ya....

Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(