merajuk giler dengan blog!

assalamualaikum wbt.

uhuhuhuhuhu.. saya nak merajuk dengan blog ni kejap! sob sob sob..

sedang saya menulis dengan gagahnya, agak panjang entry sebab banyak yang diceritakan,

tiba-tiba

bila saya tekan preview

nothing happens!

selalu-lalunya lah kan, bila saya menaip dia akan auto-save jer. *biasanya macam ni kan?*

bila tekan segala tok nenek butang, apa pun tak jadi, mulalah tangan ni menggatal pergi tekan refresh

akibatnyaaaa

tadaaaaa...

yang sempat di-save hanyalah 1/3 yang ditulis.

woahh, rasa nak menyumpah-nyumpah jer pepagi buta nih. tapi tapi tapiiii

kalau orang dengar mesti dia akan cakap saya anak dara tak senonoh muka comel cakap kasar kemain tak jadi nak buat menantu. >.<''

jadi saya mengambil keputusan untuk menangis saja dengan harapan orang akan simpati.

tapi mungkin orang takkan simpati sebab saya menangis dalam hati saja.

wuaaaaa. ='(

nak merajukkk dan membawa diri ke Bagan Datoh jumpa sayangku Kyron Nisa kejapp. babai semua...


Comments

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(