pagi yang penuh makna tapi tak berfaedah | membazir sungguh

ohh. assalamualaikum wbt

selamat pagi semua! eh salah.. dah selamat tengah hari semua! =') 

buat apa hari ni?
  • masak
  • basuh baju
  • study
  • main gitar
  • main piano
  • main maracas
mana satu pujaan hati, anda boleh pilih. 

esok dah nak masuk semester baru. rutin harian sebagai seorang pelajar dah bermula. sob sob sob. tak dapat nak bangun lambat lagi dah. >.<

oh ya, pagi hari lagi saya dan housemate dah berkumpul di ruang tamu dengan lagak malas nak mandi sebab air sejuk sangatt bersembang-sembang dalam bulatan. memang buang tebiat ! ohh. 

Lepas puas bersembang, saya pun masuk bilik. Buka Google jap..

Cari…

My Dilemma chords ! and Nobody’s Home chords !

Dan

Yezza !!!

Lagu ni boleh dimainkan dengan menggunakan 4 chords yang saya tau tu jer. C D Em and G ! eh, senang la nak mainkan lagu ni kalau guna chords yang ni jer kan?? *pergh, belagak tahap cipan ada leher zirafah!*

Tanpa membuang masa walau senano saat sekalipun, saya terus mencari gitar yang tersimpan rapi di bilik Rushy. Mestilah simpan kat bilik dia memandangkan gitar tu dia yang punya. >.<


Dengan muka tak malunya tapi still maintain cute, saya pun wat tak tau jer la main gitar pagi-pagi yang dah tak nampak sangat rupa pagi sebab matahari dah lama naikk.

Tapi agak sedih sebab tak dapat nak main my faveret artis punya lagu sebab chords yang untuk lagu saya belum ada keinginan nak master. Sob sob sob..

Teng teng teng…. Kalau anda duduk dekat dengan rumah saya, saya boleh gerenti anda takkan hidup dengan tenang lagi aman dan saksama!

Konsert sepanjang masa!

Maaf la yer jiran. Saya tak tau kalau awak dah bangun ke belum meskipun awak selalu keluar masuk rumah awak pukul 3 4 pagi. Ohh, saya terjaga sebab terkejut !

Disebabkan jari gatal-gatal nak petik gitar, lalu lalu lalu

Jari saya sekarang mengalami masalah kepedihan yang melampau sampai nak tekan button – button keyboard pon memang sakit. Ni semua gara-gara tertinggal lama sikit sebab gitar lari tune! *tu la, sapa suruh pandai-pandai tune gitar. Bajet cam hebatt sangat. Padan muka!

thank you for stopping by and read this. =') 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

DOA untuk ingat dengan SEKALI BACA

gambar malam gala unit F

mengundang padah bila tidak berhati-hati. :(